Od dnia 31.07.2019 r. Bank Spółdzielczy w Grębocinie uruchomił dla Państwa nową usługę „BLIK”
BLIK to usługa świadczona przez Polski Standard Płatności (PSP), umożliwiająca dokonywanie szybkich i bezpiecznych płatności przy użyciu aplikacji Portfel SGB
BLIK w SGB umożliwia:
-dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych, (dostępny również cashback)
-dokonanie płatności w sklepach internetowych,
-wypłatę gotówki w bankomatach oznaczonych logo BLIK
Płatności BLIK mogą być wykorzystywane tylko na terenie Polski w miejscach które są oznakowane znakiem towarowym BLIK. Usługa posiada bardzo szeroką sieć akceptacji zarówno w internecie, sklepach stacjonarnych jak i w bankomatach.
Usługa BLIK dostępna jest zarówno dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych. BLIK wydawany jest bezterminowo, wyłącznie do ROR oraz RB/pomocniczego.
Każdy klient może posiadać tylko jednego BLIKA, jednak jest możliwe wydanie kliku BLIKÓW do jednego rachunku (użytkownik, współposiadacz).
Uruchomienie Blik
1. Klient składa w placówce banku wniosek o nowy instrument płatniczy, wskazując na nim BLIKA,
2. Pracownik banku wprowadza wniosek do systemu Karty SGB,
3. Po poprawnym wprowadzeniu wniosku zostanie wygenerowany unikalny 16-cyfrowy Identyfikator BLIK,
4. Pracownik banku przekazuje klientowi Identyfikator BLIK który wraz z instrukcją aktywacji, znajduje się na „Potwierdzeniu wygenerowania Identyfikatora BLIK, na potrzeby aktywacji usługi BLIK”,
5. Klient za pomocą Identyfikatora BLIK aktywuję płatności w aplikacji Portfel SGB.
UWAGA!
Klient musi posiadać ważną kartę debetową wydaną do rachunku do którego chce mieć wydanego BLIKA. Karta jest niezbędna do aktywacji Portfela SGB. Dopiero do aktywnego Portfela SGB można dodać BLIKA za pomocą Identyfikatora BLIK.