Wpisz miejscowość i ulicę:
Giełda
GPW (2020-01-17 18:59)
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl


Kursy walut
NBP 2020-01-17
USD 3,8053 +0,22%
EUR 4,2344 -0,01%
CHF 3,9410 -0,03%
GBP 4,9682 +0,24%
Wspierane przez Money.pl


Depozyty 3m
2020-01-16
WIBID 3M 1,51 +0,00%
WIBOR 3M 1,71 +0,00%
WIBOR 1M 1,63 +0,00%
EURIBOR 3M -0,39 -0,51%
EURIBOR 1M -0,46 +0,00%
Wspierane przez Money.pl


jesteś tutaj: Internet banking



Powiadomienia SMS


TELEFONICZNA INFORMACJA SMS

SMS Banking to kanał komunikacji Banku z Klientem w postaci KRÓTKICH WIADOMOŚCI TEKSTOWYCH

 

W odpowiedzi na odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS przesłaną przez Klienta na numer telefonu 661-002-265, Bank wysyła zwrotnego SMS-a z żądanymi informacjami,

 

Automatycznie wysyłane są wiadomości informujące Klienta o jego saldzie na początek dnia, zmianie salda i o wystąpieniu niedozwolonego debetu 

 

Korzystanie z telefonicznej informacji SMS – 0,15 zł/SMS

 

Wiadomości wysyłane przez Bank

 

Osobno dla każdego rachunku Klient korzystający z usługi SMS Banking może wybrać różne rodzaje automatycznie wysyłanych wiadomości.

  • Zmiana salda rachunku
    • po każdej zmianie salda rachunków wysyłana jest informacja z numerem rachunku i aktualnym saldem
  • Saldo na początek dnia
    • Bank wysyła informację o saldzie na początek dnia. SMS jest wysyłany tylko w przypadku, gdy saldo uległo zmianie
  • Otrzymanie wpłaty
    • wysyłane są tylko informacje o uznaniu rachunku

 

Odpowiedź na SMS wysłany przez klienta

  • Przekazywanie informacji na konkretne zapytanie – Klient wysyła do Banku wiadomość treści:
    • modulo#pin#pytanie
      • modulo – modulo Klienta
      • pin – nadane Klientowi czterocyfrowe hasło
      • pytanie – rodzaj oczekiwanej odpowiedzi:

Dostępne pytania:

  • S – salda wszystkich rachunków
  • W – ostatnie operacje wszystkich rachunków

System SMS Banking po potwierdzeniu zgodności numeru Klienta, numeru telefonu i kodu PIN wysyła odpowiedź.

Zmiana hasła przez użytkownika – Klient może zmienić swój kod PIN wysyłając odpowiedni SMS:

  • modulo#obecny pin#P#nowy pin

Nowy kod PIN powinien składać się z czterech cyfr. Po udanej zmianie nadawca otrzyma wiadomość zwrotną treści: PIN został pomyślnie zmieniony



 

 





W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.